Dr. Jordi Sasot Llevadot

És metge especialista en Psiquiatria i Pediatria per la Universitat Autònoma de Barcelona (Unitat Docent Vall d'Hebron) des del 1983.

Magíster en Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil pel Departament de Farmacologia i Psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la qualificació d'excel·lent.

Col·legiat pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona amb el nº 13.345.

Pertany al Cos Facultatiu del Centro Médico Teknon on dirigeix la Unitat de Paidopsiquiatria (Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil).

President de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).

Membre de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.

Membre de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la Societat Catalana de Pediatria.

Membre de la Asociación Española de Pediatria.

Membre del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)

Professor del Postgrau en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Els problemes de conducta

Activitat docent

Conferència a càrrec del Dr.Jordi Sasot Llevadot, pediatra i psiquiatra infanto-juvenil, per conèixer millor com actuar amb nens i nenes que presenten un comportament desafiant, provocador, i en molts casos hostil, principalment a les figures d'autoritat.

Lloc i data: divendres 13 de maig de 2016 a les 19h a la Biblioteca Central d'Igualada, Plaça Cal Font s/n.

problemes conducta

   

Seminari Internacional sobre Educació Infantil (0-6 anys)

Activitat docent

mirtc

El Seminari Internacional sobre Educació Infantil es centrarà en les claus de l'educació durant els primers anys de vida del nen. Està especialment dirigit a pares, professors, psicòlegs, pedagogs i professionals que treballen en el camp de la docència. Comptarà amb la participació d'experts en l'àmbit de l'educació i la neurociència, que analitzaran els aspectes fonamentals del desenvolupament humà des del naixement fins als sis anys d'edat. En combinació amb les conferències, s'han programat diverses "Càpsules d'Experiència" per mostrar l'aplicació de les aportacions de la neurociència a entorns reals d'aprenentatge.

Dates: Del divendres 8 d'abril al diumenge 10 abril 2016

Lloc: CCE Montessori-Palau

Horaris:

Divendres de 17.30 - 19.30 hores

Dissabte de 09.30 - 17.30 hores

Descarregar el programa

Ponents:

Dr. Jordi Sasot Llevadot
Metge especialista en Psiquiatria i Pediatria per la Universitat Autònoma de Barcelona (Unitat Docent Vall d'Hebron) des de 1983. Magíster en Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil pel Departament de Farmacologia i Psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona. Pertany al Cos Facultatiu del Centre Mèdic Teknon on dirigeix la Unitat de Paidopsiquiatria (Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil). És membre de l'Associació Espanyola de Psiquiatria del Nen i de l'Adolescent, membre de l'European Society for Child and Adolescent Psychiatry (ESCAP) i membre de l'American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (AACAP). És també membre de la Societat Catalana i l'Associació Espanyola de Pediatria, així com del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Exerceix com a professor de Postgrau en Psiquiatria Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Silvia Dubovoy
Formadora AMI de guies 0-6 i directora dels cursos de formació del Màster universitari en Pedagogia Montessori de la Universitat de Vic, Barcelona, i del Montessori Institute of San Diego. Acadèmica i investigadora de l'Association Montessori Internationale (AMI), posseeix els diplomes d'AMI 0 a 3 anys, 3 a 6 i Educació Especial. Va ser membre del Comitè Pedagògic de l'AMI, a la central d'Amsterdam, des de 1982 fins a 2010. Actualment, treballa per al Comitè d'Investigació de AMI, representa aquest organisme a les Nacions Unides i és membre del Comitè Consultor d'AMI-USA.

Judith Orion
Disposa d’un Màster en Arts, és Directora de Formació i disposa del Diploma AMI en Educació Infantil (3-6). Va obtenir el Diploma AMI d'Assistent a la Infància (0-3) en el primer curs de formació AMI que es va celebrar per a aquest nivell a Roma. Ha treballat com a Guia Montessori en aules d'Educació Infantil de 0-3 i 3-6 anys i és formadora, examinadora i consultora a tots dos nivells. Dirigeix cursos de formació de mestres a nivell internacional i és professora adjunta de la Loyola University a Maryland. També va ser directora de Formació del primer curs per al Diploma AMI 0-6.

Més informació i inscripcions: http://www.mirtc.com/CA/2/3/cursos_que_oferim/seminari_internacional_educacio_infantil.html

   

10º Curso Interdisciplinar Especialidades Pediátricas

Activitat docent

10cursoespecialidades peditrica

Décima edición del Curso Interdisciplinar de Especialidades Pediátricas de Centro Médico Teknon.

11/03/2016 de 08:15 a 15:00 horas

Directores del curso: Dr. Jordi Sapena, Coordinador del Servicio de Pediatría y Dr. Jordi Sasot, Coordinador de la Unidad de Paidopsiquiatría.

El curso se ofrecerá en directo a través de www.teknon.es/pediatria

Acreditación en trámite en el Consell Català de Formació Mèdica Continuad de les Professions Sanitàries y la Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud.

Programa del curso

Información e inscripción:

http://www.teknon.es/fundacion-teknon/eventos/10o-curso-interdisciplinar-especialidades-pediatricas/

   

Curso de formación continua en detección de problemas de aprendizaje en la infancia

Activitat docent

cursodeteccionproblemas

2ª Edición del programa formativo
Inicio: 18 de febrero al 1 de marzo de 2016
2 créditos ECTS
Matrícula abierta hasta el 1 de marzo

Tras el éxito de la primera edición de este curso, ponemos de nuevo al alcance de los profesionales en contacto con la infancia esta oferta formativa de carácter multidisciplinar.

Nuestro objetivo es ayudar a desarrollar las competencias necesarias para que el profesional pueda detectar en su propio entorno de trabajo los problemas de aprendizaje en la infancia, colaborando en el diagnóstico precoz y permitiendo la derivación a los especialistas correspondientes para un tratamiento adecuado que permita un correcto aprendizaje por parte del niño/a y una mejor adaptación al entorno escolar y social.

Descripción:

  • Curso de formación continua, acreditado con 2 créditos por la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Modalidad: Online con clases virtuales grabadas y tutoría personalizada.
  • Inicio: 18 de febrero de 2016.
  • Emisión de certificado universitario.
  • Sesiones prácticas opcionales.

Programa del curso

Dirigido a: Docentes de Primaria y Secundaria, Logopedas, Psicopedagogos/as, Psicólogos/as, Optometristas, Pediatras, Médicos de familia, Estudiantes de cada una de las áreas del conocimiento citadas anteriormente.

Información i inscripción:

http://www.teknon.es/fundacion-teknon/eventos/curso-de-formacion-continua-en-deteccion-de-problemas-de-aprendizaje-en-la-infancia/

   

Pàgina 7 de 23

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dimarts 21 novembre 2023, 11:59