Dr. Jordi Sasot Llevadot

És metge especialista en Psiquiatria i Pediatria per la Universitat Autònoma de Barcelona (Unitat Docent Vall d'Hebron) des del 1983.

Magíster en Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil pel Departament de Farmacologia i Psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la qualificació d'excel·lent.

Col·legiat pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona amb el nº 13.345.

Pertany al Cos Facultatiu del Centro Médico Teknon on dirigeix la Unitat de Paidopsiquiatria (Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil).

President de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).

Membre de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.

Membre de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).

Membre de la Societat Catalana de Pediatria.

Membre de la Asociación Española de Pediatria.

Membre del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)

Professor del Postgrau en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Educar avui

Articles de premsa

"Educar avui por ser més fàcil si sabem prioritzar com a educadors..." 

Publicat: A la revista Tot Sant Cugat n.1624
Data: 22 de Juny del 2018

Educar avui pot ser més fàcil si sabem prioritzar com a educadors, tant si som pares com professionals. És important tenir clar que els nens han de ser educats fonamentalment pels seus pares i no pels seus mestres. I que aquests, els seus mestres, són els responsables sobretot d'ensenyar i no d'educar.

Si comparem l'educació amb un tren, com amb aquell petit trenet que transportava el suro des de Sant Feliu de Guíxols fins a Girona, aquest necessitava per moure's bé uns bons raïls assentats en les seves travesses.

En educació un raïl seria la capacitat d'acceptació dels pares cap al seu fill i l'altre raïl la seva capacitat de contenció emocional. Així mateix, les travesses representen l'estabilitat dels raïls, en el nostre cas l'estabilitat emocional dels propis pares. Si controlem aquestes variables, educar és més fàcil, el trenet de l'educació molt difícilment descarrilarà.

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dimecres 07 novembre 2018, 08:57