Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Adolescent a casa...batalla?

Articles de premsa

"...els conflictes moltes vegades són el denominador comú a l'hora de relacionar-nos amb els adolescents..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1364

Data: 17 de maig de 2013

Llegiu-ne més: Adolescent a casa...batalla?

   

Disgrafia i senyals d'alarma

Articles de premsa

"...Als 4 anys, són senyals d'alarma o indicadors no saber saltar sobre un peu, córrer amb agilitat, o pedalar un tricicle, o no saber dibuixar una figura humana i també no agafar bé el llapis amb la pinça escrivana per escriure..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1358

Data: 5 d'abril de 2013

Llegiu-ne més: Disgrafia i senyals d'alarma

   

Aprendre a llegir bé

Articles de premsa

"...I és que una lectura no hauria d'espatllar la infància a ningú..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1356

Data: 23 de març de 2013

Llegiu-ne més: Aprendre a llegir bé

   

Primers senyals a l'aula

Articles de premsa

"...Les escoles catalanes disposaran a partir d'ara d'un protocol d'actuació específic per a alumnes afectats per dèficit d'atenció, amb hiperactivitat o sense..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1348

Data: 25 de gener de 2013

Llegiu-ne més: Primers senyals a l'aula

   

Pàgina 17 de 26

<< Inici < Anterior 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Següent > Final >>

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dimarts 21 novembre 2023, 11:59