Dr. Jordi Sasot Llevadot

Es médico especialista en Psiquiatría y Pediatría por la Universidad Autónoma de Barcelona (Unidad Docente Vall d'Hebron) desde el 1983.

Magíster en Psiquiatría y Psicología Infanto-Juvenil por el Departamento de Farmacología y Psiquiatría de la Universidad Autónoma de Barcelona con la cualificación de Sobresaliente.

Colegiado por el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona con el nº 13.345.

Pertenece al Cuerpo Facultativo del Centro Médico Teknon dónde dirige la Unidad de Paidopsiquiatria (Psiquiatría y Psicología Infanto-Juvenil).

Presidente de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de la Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).

Miembro de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.

Miembro de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).

Miembro de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).

Miembro de la Societat Catalana de Pediatria.

Miembro de la Asociación Española de Pediatria.

Miembro del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)

Profesor del Postgrado en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Educar avui

Artículos de prensa

"Educar avui por ser més fàcil si sabem prioritzar com a educadors..." 

Publicat: A la revista Tot Sant Cugat n.1624
Data: 22 de Juny del 2018

Educar avui pot ser més fàcil si sabem prioritzar com a educadors, tant si som pares com professionals. És important tenir clar que els nens han de ser educats fonamentalment pels seus pares i no pels seus mestres. I que aquests, els seus mestres, són els responsables sobretot d'ensenyar i no d'educar.

Si comparem l'educació amb un tren, com amb aquell petit trenet que transportava el suro des de Sant Feliu de Guíxols fins a Girona, aquest necessitava per moure's bé uns bons raïls assentats en les seves travesses.

En educació un raïl seria la capacitat d'acceptació dels pares cap al seu fill i l'altre raïl la seva capacitat de contenció emocional. Així mateix, les travesses representen l'estabilitat dels raïls, en el nostre cas l'estabilitat emocional dels propis pares. Si controlem aquestes variables, educar és més fàcil, el trenet de l'educació molt difícilment descarrilarà.

La información proporcionada en esta web, es sólo para su conocimiento general y no es sustitutivo de consejos médicos o profesionales para condiciones médicas específicas. Usted no debe utilizar esta información para diagnosticar o tratar ningún problema de salud o enfermedad sin consultar a un profesional médico.

Web actualitzada el Martes 21 Noviembre 2023, 11:59