Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Aules obertes

Articles de premsa

"...una escola on 1.200 adolescents es mouen per uns 'espais oberts'..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1517

Data: 19 de maig de 2016

Fa pocs dies un grup de l'AEC de 21 persones del món educatiu vam fer la maleta per anar a Dinamarca a conèixer les seves escoles d"'aules obertes" i el seu projecte educatiu des de fa ja dotze anys. Allà ens van acompanyar un arquitecte i una pedagoga i ens van explicar com funcionen amb aules obertes, com són els seus espais i projectes educatius. Així es va construir Hellerup School a Copenhaguen, igual que Kindergarden Svanen, Maglegard School, Orestad High School, aquesta una escola on 1.200 adolescents es mouen per uns "espais oberts", fent aquest ensenyament d'"aules obertes per projectes'.

Dediquen un 30% a coneixements, el que va succeir al passat, un 30% al raonament i descobriment per projectes educatius, pensant en una educació per al futur i un altre 30% a l'educació emocional, com descobrir el talent personal, com et sents tu i com fas sentir els altres, el civisme, el respecte, l'autonomia personal i la motivació són importants "Teaching to learning", equivalent a "ensenyar a aprendre'.

Creuen que el millor no és que es comparin entre ells, sinó amb el seu desenvolupament per descobrir el seu talent, la idea de Howard Gardner "gestionar el seu temps, com més actius més aprenen".

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dilluns 02 maig 2022, 13:28