Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Ansietat: quan és un problema?

Articles de premsa

"... què és realment l'ansietat? Com controlar-la, quan suposa un problema en el nostre dia a dia?..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1503

Data: 11 de febrer de 2016

Tots hem sentit parlar de l'ansietat. Però, què és realment l'ansietat? Com controlar-la, quan suposa un problema en el nostre dia a dia? Alguns consells pràctics serien:

• Aprendre a relaxar-se:  practicar tècniques de respiració o relaxació que redueixin el nivell d'activació del nostre cos.

• Organitzar-se:  planificar i distribuir el temps amb antelació. Pot ajudar fer llistes, anticipar-nos i prioritzar.

• Afrontar els problemes, no deixar que s'allarguin en el temps.

• Prendre decisions, valorar primer avantatges o inconvenients i acceptar-la com la millor solució en aquell moment.

• Canviar els pensaments negatius per altres.

• Alimentació i exercici moderats.

• Premiar-se de tant en tant i fer alguna cosa que ens agradi.

• Tenir criteri propi, estar pendent del que altres pensin o diguin de nosaltres pot provocar molta ansietat, hem de pensar que estem fent les coses el millor possible, a nosaltres tampoc ens agrada tot el que els altres fan. Tenir ansietat a vegades és inevitable, tenir-la sempre es pot evitar!

 

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dilluns 02 maig 2022, 13:28