Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Accés a la universitat

Articles de premsa

"Arriba el moment de decidir si alumnes amb Dislèxia i/o TDAH i han de realitzar les proves d'accés a la Universitat es presenten per la via regular, o ho fan a través del Tribunal Ordinari Específic (TOE)..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1653
Data: 15 de Gener de 2019

Com cada any, arriba el moment de decidir si els alumnes que tenen Dislèxia i/o Trastorn per Dèficit d'Atenció (TDAH) i han de realitzar les proves d'accés a la Universitat es presenten per la via regular, o ho fan a través del Tribunal Ordinari Específic (TOE) per a alumnes amb dificultats. Aquest any les dades per sol·licitar-ho són fins al 20 de febrer, per tant, és ara quan es tramita. Com a avantatges els exàmens tenen una durada habitual d'1h 30' i es dona mitja hora més per cada examen, els estudiants situats ja dintre de l'aula poden descansar 15' abans del següent.

Els professors que corregeixen saben que es tracta d'exercicis realitzats per aquest alumnat i s'avalua en funció del contingut i es valora diferent altres formats de la presentació o formes d'expressió. En els exàmens de les matèries que no siguin de llengua, les errades en l'ortografia no poden variar la nota final. En llengües es compta només un per tipus d'errada igual, i només, un de cada cinc errors en l'accentuació. Els de segmentació, inversió, substitució i omissió de lletres o síl·labes es compten un de cada tres errors repetits.

Ho trobareu explicat i ampliat a la nostra web 

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dilluns 02 maig 2022, 13:28