Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Ritme slow

Articles de premsa

"El pitjor enemic a l'hora d'educar als nostres fills és sens dubte la presa o impaciència. Començar el dia amb presses és com sortir a la carrera quan ja ha començat."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1694
Data: 8 de Novembre de 2019

El pitjor enemic a l'hora d'educar als nostres fills és sens dubte la presa o impaciència. Com responen els nens que estan en una societat que viu a un ritme tan vertiginós? No podem decidir sobre el ritme de vida de la societat, però sí que podem canviar el nostre propi ritme de vida. Hi ha tres bases sobre les quals podem gestionar el temps d'una forma més conscient com a pares.

1. Prioritzar. Heu tingut la sensació que la maternitat es converteix en una carrera d'obstacles? La intendència domèstica, el treball, la parella, els nens, l'oci, a vegades no arribem. Però atenció, mantenir aquest ritme pot ser antinatural pel nostre fill.

2. Enfocar-se. Utilitzar la brúixola, buscar connectar amb les nostres pròpies emocions, què farem demà per tenir més de temps, buscar propòsits petits a curt termini que ens connectin amb una forma de vida més relaxada i natural.

3. Presa de decisions. Alliberar-nos d'alguna tasca, delegar, buscar moments per a nosaltres mateixos, buscar moments de no fer. Començar el dia amb presses és com sortir a la carrera quan ja ha començat. L'estrès i els pensaments negatius ens fan respondre d'una forma més irracional, reduint la pressió diària. Seran nens/es només uns anys, el benefici, la seva felicitat!.

La informació proporcionada en aquesta web, es només per el seu coneixement general i no és substitut de consells mèdics o professionals per a condicions mèdiques especifiques. Vostè no ha d’utilitzar aquesta informació per a diagnosticar o tractar cap problema de salud o malaltia sense consultar amb un professional mèdic.

Web actualitzada el dilluns 02 maig 2022, 13:28