Elia Sasot

Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.

Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).

Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.

Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).

Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).

Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).

Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).

Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).

Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).

IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).

Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).

Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).

Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).

Triar què vull ser de gran

Artículos de prensa

" És una decisió rellevant, ja que qualsevol canvi causa ansietat i deixar els amics i l'acollidor entorn escolar..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1252

Data: 11 de març de 2011

Leer más: Triar què vull ser de gran

   

Llegir bé per entendre millor

Artículos de prensa

"...un lector interessat sol ser un estudiant millor...."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1254

Data: 25 de març de 2011

Leer más: Llegir bé per entendre millor

   

TDAH i fracàs escolar

Artículos de prensa

"El fracàs escolar és molt freqüent en els nens amb TDAH, fins i tot en aquells que tenen un quocient intel.lectual normal, que son la inmensa majoría, i que cognitivament en teoría no haurien de tenir cap problema d'aprenentatge..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1218

Data: 9 de juliol de 2010

Leer más: TDAH i fracàs escolar

   

TDAH: millorar l'autocontrol

Artículos de prensa

"Els professors diuen que és un nen mogut, també amb una mobilitat diferent. A l’hora del treball escolar sovint està sense finalitzar, il·lustra els seus dibuixos al seu aire i necessita ajuda i supervisió constant..."

Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1220

Data: 23 de juliol de 2010

Leer más: TDAH: millorar l'autocontrol

   

Página 24 de 26

<< Inicio < Anterior 21 22 23 24 25 26 Siguiente > Fin >>

La información proporcionada en esta web, es sólo para su conocimiento general y no es sustitutivo de consejos médicos o profesionales para condiciones médicas específicas. Usted no debe utilizar esta información para diagnosticar o tratar ningún problema de salud o enfermedad sin consultar a un profesional médico.

Web actualitzada el Martes 21 Noviembre 2023, 11:59