És metge especialista en Psiquiatria i Pediatria per la Universitat Autònoma de Barcelona (Unitat Docent Vall d'Hebron) des del 1983.
Magíster en Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil pel Departament de Farmacologia i Psiquiatria de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la qualificació d'excel·lent.
Col·legiat pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona amb el nº 13.345.
Pertany al Cos Facultatiu del Centro Médico Teknon on dirigeix la Unitat de Paidopsiquiatria (Psiquiatria i Psicologia Infanto-Juvenil).
President de la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil, de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (2003-2007).
Membre de la Asociación Española de Psiquiatria del Niño y del Adolescente.
Membre de la ESCAP (European Society for Child and Adolescent Psychiatry).
Membre de la AACAP (American Academy of Child and Adolescent Psychiatry).
Membre de la Societat Catalana de Pediatria.
Membre de la Asociación Española de Pediatria.
Membre del Consell Assessor del Pla Director de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. (2003-2012)
Professor del Postgrau en Psiquiatría Infanto-Juvenil de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.
"...Els nens i adolescents (TDAH) que no es mediquen amb psicoestimulants maduren, ara bé de forma lenta..."
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1499
Data: 14 de gener de 2016
Publicat a: Blog de la Fundació CET10, esport i lleure
Data de publicació: 30 d'octubre de 2015
Entrevista al Dr. Jordi Sasot Llevadot, psiquiatre infantojuvenil: "Un nen o nena amb TDAH necessita fer sempre una activitat física"
Llegiu-ne més: Un nen o nena amb TDAH necessita fer sempre una activitat física
".... Els fàrmacs psicoestimulants, com el metilfenidat augmenten els nivells de dopamina per produir una adequada neurotransmissió..."
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1497
Data: 30 de desembre de 2015
Publicado en: farmacosalud.com
Fecha de publicación: 29 de diciembre de 2015
Un Taller psicoeducacional instruye a progenitores de menores que presentan este trastorno porque “las pautas educativas tradicionales y el sentido común no son suficientes ni eficaces para la educación” de dichos pacientes pediátricos, argumentan el Dr. Sasot y el psicólogo X. Olivera
Llegiu-ne més: La contención emocional, aspecto a mejorar en los padres de niños con TDAH