Psicòloga Clínica Infantil i Adolescent.
Grado Psicologia con Mención Psicologia Clínica Infantil y Juvenil (Universidad Autónoma de Barcelona).
Postgrado Detección de Problemas de Aprendizaje en la Infancia.
Máster Psicología General Sanitaria (Universidad Abad Oliva).
Psychiatry and Behavioral Sciences Ground Rounds. Stanford University, Medicine School (Palo Alto, EEUU).
Programa de residencia externa en el Mental Research Institute (Palo Alto, EEUU).
Curso de Intervención cognitivo-conductual en niños con Trastorno Espectro Autista). Fundación Adana (Barcelona).
Jornadas TDAH. Centre Medico Teknon (Barcelona).
Curso de Realidad Virtual aplicado al tratamiento psicológico. PSIOUS (Barcelona).
IX Congreso Nacional de Ansiedad y Trastornos Comórbidos. (Barcelona).
Curso General de Biofeedback y Neurofeedback. (Nascia, Madrid).
Jornada Internacional de Diferencias de Aprendizaje en la Infancia (Barcelona).
Annual Meeting. American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (Nueva York).
... els tractaments realitzats durant aquesta etapa són més eficaços i els seus efectes s’observen amb molta més rapidesa...
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1642
Data: 30 d’Octubre de 2018
... es manifesten com la presència de moviments motors o repetitius, ús d’objectes o parla estereotipada, interessos restringits i/o obsessius d’intensitat gradual...
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1645
Data: 20 de Novembre de 2018
... Segons INE un 22% de nens tenen ja sobre els 10 anys un perfil en xarxes socials...
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1651
Data: 01 de Gener de 2019
"L'adaptació és la part emocional que comporta l'escola més enllà de les notes."
Publicat a: Revista Tot Sant Cugat, n.1636
Data: 21 de Setembre de 2018